جنبش اثبات شیعه(سری1)
خوش آمدید من مهدی کریمی هستم. امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه سرگرمی مذهبی مهدی و آدرس mahdikarimi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 324
بازدید دیروز : 433
بازدید هفته : 1492
بازدید ماه : 1438
بازدید کل : 183597
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

ساعت ساعت فلش مذهبی تاریخ تاریخ روز http://s7.picofile.com/file/8239535542/url.png http://www.aparat.com/Mk80 ماشین حساب


ماشین حساب
دیکشنری > اوقات شرعی اوقات شرعی صلوات ذکرایام هفته ذکر روزهای هفته چیستان دعای فرج
دعای فرج دعای عظم البلاء
دعای عظم البلا زیارت عاشورا
زیارت عاشورا

آمار مطالب

کل مطالب : 348
کل نظرات : 32

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 324
باردید دیروز : 433
بازدید هفته : 1492
بازدید ماه : 1438
بازدید سال : 26676
بازدید کلی : 183597
جنبش اثبات شیعه(سری1)

حدیث ثقلین

+

سند

 

رسول اکرم (ص) می فرمایند:

ای مردم،من از شما می روم و دو چیز گرانبها را در میان شما باقی می گذارم. تا وقتی به آن دو پناه ببرید گمراه نخواهید شد؛یکی خدا و دیگری عترت و اهل بیتم. این دو هرگز از هم جدا نخواهند شد تا آن هنگام که در کنار چشمه کوثر به من ملحق شوند،پس خوب مراقب باشید که بعد از من چگونه رفتار می کنید

 

اسناد:

1-سنن ترمذی:جلد 5-صفحه 622-663

2-مستدرک حاکم:جلد3-صفحه 109-110-148-553

3-سنن ابن ماجه:جلد2-صفحه432

4-مسند احمد بن حمبل:جلد3-صفحه 14-17-26-59

 

 

دل نوشت من:

دوستان من می خواهم در اینجا برداشت خودم را از این حدیث بنویسم

که البته من اصلا در این حد نیستم اما شما خودتان قدرت تفکر دارید و خودتان تصمیم می گیرید

به نظر من پیامبر از بیان این حدیث با یک تیر دو نشان زده اند

اول برای ما شیعیان که بدانیم این دو هرگز از هم جدا نمی شوند(در هیئت هایمان به قران بپردازیم)

دوم برای برادران اهل سنت (خود برادران اهل سنت برداشت کنند ما جسارت نمی کنیم)

ودر اخر لازم می بینم قستی  از این حدیث را دوباره بنویسم

 

"خوب مراقب باشید که بعد از من چگونه رفتار می کنید"

 


تعداد بازدید از این مطلب: 644
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود